wtorek, 28 maja 2013

Ślub w błękicie

To tytuł mojego dzisiejszego wyzwania na Scrapujących Polkach 
Temat łatwy i chyba przyjemny dlatego serdecznie Was zapraszam do wzięcia udziału. 
Pamiętajcie, że oprócz codziennej gonitwy warto znaleźć czas żeby zrobić coś dla siebie 
i po to właśnie jest Portal Scrapujących Polek
żebyście (jeśli jesteście prawdziwymi scraperkami) robiły też coś dla siebie.
Zobaczcie jakie inspiracje stworzył nasz zespół projektantek w dziale KARTKI
Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy :)






Moja karteczka z cudownej pastelowej Jutrzenki 

Pozdrawiam serdecznie :)
U mnie nadal leje .....

19 komentarzy:

  1. Piękna :) Bardzo mi się podoba !!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też leje,a co najgorsze-kapie mi z sufitu...:(...cudna karteczka,jakby muśnięta szronem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niezwykle lekka i szalenie szykowna kartka, temat wyzwania bardzo przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this monochrome card, just beautiful, like pure snow in winter, gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  5. You have outdone yourself with this one Dorota - very very beautiful! Nicola x

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i bardzo dostojna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna!!!... u mnie też leje :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorotko....każda Twoja kartka zachwyca i czaruje niezwykłym klimatem , a ta błękitna, nie jest wyjątkiem....CUDNA:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna:) U mnie nie leje;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super card with the big bow,
    and the roses are beautiful ☼

    Enjoy your week ☺
    Hugs Erica
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwyca każdym szczegółem:)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, praktycznie każdy dzień jestem na Twoim blogu i zachwycam się kartkami. Miedzy innymi tymi z bławatkami i makami. Na tym poście wypatrzyłam przepiękny papier z którego powstały kartki o których piszę. Czy mogłabyś zdradzić kila szczegółów - skąd sie biorą takie cuda? :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń