niedziela, 15 lutego 2015

Relacja z warsztatów w Rzeszowie



Kochane.... 
 to był kolejny wspaniały dzień spędzony z Wami
 - dziękuję z całego serca :)

Tym razem kartkowałyśmy świątecznie z Galerią Papieru
Powstały kartki z najnowszej kolekcji Świeżo malowane II

Sponsorem tekturek był Scrapiniec

Dodatkowo uroczy walentynkowy zestaw tekturek 
uczestniczki otrzymały ze sklepu Misiek
 Ania -specjalnie je dla nas zaprojektowała.

A teraz już dziewczyny i kartki :)







































Dziękuję Oli, Izie, Małgosi i Małgosi za cudownego kwiatuszka w przepięknej doniczce,
Dziękuję Marcie za mega poświęcenie z tuszami,
Dziękuję Reni Sz. za całe ciepło i serducho, które zawsze ma dla mnie,
Dziękuję Reni K. za... - Kochana dzięki Tobie nigdy nie jest nudno :)
Dziękuję Ewie G., że wreszcie z nami poscrapowała :)
Dziękuję Madzi, Bożence, Basi, Tereni, Natalii i innym (o kim zapomniałam ?), 
za to, że kolejny raz były ze mną i jeszcze się mną nie znudziły :)

Ogromne podziękowania dla Ani z Miśka - Kochanie wiesz, 
że bez Ciebie nie było by tych warsztatów.


Sklep Misiek ma wielkie szczęście, że zatrudnił właśnie Ciebie <3

To już koniec jak o czymś czy o kimś zapomniałam piszcie w komentarzach :)

Buziaki :)

18 komentarzy:

  1. Piękne kartki dziewczyny zrobiły. Mam nadzieję, że za dwa tygodnie w Lublinie powstaną podobne. Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Iwonko a nawet ładniejsze haha :) zaraz dostanę po uszach :)

      Usuń
    2. Będę Cię bronić :-) Iwona K.

      Usuń
  2. O mnie .... ale to chyba tylko dlatego że mnie nie było))) HIHIHI ale to nadrobię ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu powstały piękne kartki, było miło, fajnie i wesoło.
    A w Lublinie? Pewnie też będzie fajnie, a kartki na pewno będą inne.
    Dzięki Dorotka za wspaniałe warsztaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po tych dziełach widzę, że były to bardzo udane warsztaty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Było fantastycznie. ....
    I wiosennie..... po prostu cudownie. .. a my Dorotko dziękujemy za cudowne warsztaty za miłą atmosferę i scrapbookingowe rady...

    OdpowiedzUsuń
  6. It looked like fun,some really good cards.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje warsztaty...obowiazkowe dla każdej scraperki...atmosfera i prace bajeczne...ach Kochana...Tyś nasza...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mogę podziękować Pauli że wyciągał mnie na te warsztaty i mogłam Was wszystkie poznać. A atmosfery na warsztatach nie da się opisać słowami. A tan tusz to tylko dzięki Bożence :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham taki twórczy nieład jak na zdjęciach powyżej - a kartki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny dzień do pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. i wish i could be there to learn these beautiful projects

    OdpowiedzUsuń
  12. Było świetnie, a ja zawsze dbam o atmosferę - by się dziewczyny nie nudziły, Dorotko było super.

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszę , chiałąbym kiedyś.... och bardzo ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Było cudownie czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Było cudownie czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń