niedziela, 19 czerwca 2016

Na pożegnanie...

To nie jest moja ostatnia praca z papierów z Galerii Papieru ,
ale jest to ostatnia praca w ramach galeriowego DT.

Równe 4 lata miałam zaszczyt być częścią wspaniałego zespołu
 i tworzyć dla najbardziej znanej "papierowej" marki w Polsce.

Dziękuję z całego serca Monice i Sylwii za cudowne 4 lata.
To był niezwykły czas, czas mojego rozwoju, nabrania pewności siebie w tym co robię
 i czas wielkiej próby.
Okazuje się, że dałam radę i myślę, że wiele osób będzie mnie kojarzyło z tą marką.

Papiery nigdy nie znikną z mojego warsztatu i jeszcze wiele razy będę Wam je pokazywać,
więc tak naprawdę trudno mówić tu o jakimkolwiek pożegnaniu.

Coś się musi skończyć, żeby na to miejsce zaczęło się coś nowego....

Dzisiejszy album zrobiłam z najnowszej kolekcji Purpurowy deszcz
i będzie on prezentem dla Agnieszki na 18-te Urodziny.

W albumie zobaczycie też najnowsze kolekcje tekturek ze Scrapińca:


Serdecznie pozdrawiam Wszystkich, 
którzy mają czas zagościć u mnie chociaz chwilę :)
Dorota

12 komentarzy: